2015年3月28日土曜日

Cordial service towards the user's need. ユーザーへ向けた心のこもったサービスが必要だ。

I Since the other day of login failures, the specific gravity of the SNS has changed greatly. Until now it has been moving at 20% of the specific gravity to other 80% to tsū, now has changed to  Other 20% to 20% Twitter to 20% Facebook to 20% Blog to20% tsū.
That day US administration did not issue a formal comment. When it is resumed "We would like to thank I was. Your patience that can safely cot to finish the update." Was only this Post flows.
I This was amazed honest. The lack of consideration for the user of the US operation that caused the 12-hour failure.
You guys have to check the individual to the user account, each e-mail address.
In spite of being sent to a separate e-mail address to freezing and release of deletion or account of Post, you are in silence when you guys are inconvenient.
At least that day, for the e-mail address of the account that you guys are in possession, "We are a little lingering in the update. We see a little more time in. For a better service," said I to send E-mail. Without consideration to this kind, it is not possible to significantly increase in the future.
I have great expectations to you guys. You guys I want you to answer their expectations.

僕は先日のログイン障害以来、SNSの比重が大きく変わった。今まではtsūに80%その他に20%の比重で動いてきたが、今はtsūへ20%Blogに20%Facebookに20%Twitterに20%その他に20%に変わった。
あの日US運営は公式なコメントを出さなかった。再開された際にも「我々は無事にアップデートを終えるこっとが出来ました。皆さんの忍耐に感謝します。」このPostが流れただけだった。
僕は正直これには呆れた。12時間障害を起こしたUS運営のユーザーに対する配慮の無さに。
君たちは個別のユーザーアカウントに対し、それぞれのメールアドレスを確認している。
Postの削除やアカウントの凍結・解除には個別のメールアドレスに送信しているにも関わらず、君たちが都合の悪いときには無言でいる。
せめてあの日、君たちが所持しているアカウントのメールアドレスに対し、「我々はアップデートに少し手間取っています。より良いサービスのために我々にもう少し時間をください。」とEメールを送信する。こういった配慮がなければ、今後大きく飛躍することは出来ない。
僕は君たちに大きな期待を寄せている。君たちはその期待にこたえてほしい。

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