2015年3月24日火曜日

Mr. President Sebastian Sobczak,Comments section of this blog I am open.

And after being able to recognize a series of connection failure, trying to 7 hours passed since.
I can not find what it is the official announcement from the US administration.
I have focused on the first voice of you when tsū was able to resume.
More than you have to operate the SNS that several million people are connected, there is a duty to make it easy to understand the formal announcement.
To I do not know what the current now is happening to you guys, what would happened and the result? Also not going to blame it.
But I as I wrote earlier to you, I think that there is a duty of the status report.
Please refer to the clear explanation to us.

一連の接続障害を認識できてから、7時間が経とうとしている。
私はUS運営からの公式アナウンスを見つけることが出来ない。
私はtsūが再開できた時の君の第1声に注目している。
君が数百万人が繋がれるSNSを運営している以上、正式なアナウンスを分かりやすく行う義務がある。
私は今現在何が君たちに起こっているのか分からないし、その結果がどうなってしまうのか?それを責めるつもりも無い。
ただ私は君に先ほど私が書いたように、現状報告の義務があると考える。
私たちに明確な説明をしてください。

0 件のコメント:

コメントを投稿

コメントありがとうございます。